Specialista /-ka oddělení vnitřních záležitostí

Náplň práce

  • Vyřizování víz a pracovních povolení pro zahraniční zaměstnance
  • Zajištování záležitostí týkajících se pobytu zahraničních zaměstnanců v ČR
  • Tvorba ID karet, spolupráce s HR při nástupu a ukončení zaměstnanců 
  • Administrativní podpora oddělení všeobecných záležitostí
  • Správa pošty a datové schránky společnosti                                       
  • Objednávání spotřebního materiálu      
  • Vyřizování víz pro účely služebních cest do zahraničí
  • Tvorba účetních dokumentů a vyúčtování           
  • Kontrola výdajů a dokumentů na oddělení všeobecných záležitostí

Požadujeme

  •  min. SŠ vzdělání
  • komunikativní znalost anglického jazyka (podmínkou)
  • znalost MS Office (zejména Excel a Powerpoint)
  • ŘP skupiny B – aktivní řidič (podmínkou)
  • samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce
  • flexibilitu a nadšení při plnění pracovních povinností
  • ochotu učit se novým věcem
  • zodpovědnost k práci a pečlivost 

Nabízíme

  • možnost podílet se na rozvoji nového projektu (výroba baterií do elektromobilů)
  • práci s modení technologií, v moderním prostředí
  • zázemí stabilní zahraniční společnosti
  • odborný a kariérní růst
  • autobusová doprava do/ze zaměstnání
  • zvýhodněný mobilní tarif, příspěvek na penzijní připojištění
  • stravování 24 hodin denně
  • odměny při významných životních událostech (narození dítěte, svatba)
  • 20 + 6 dní dovolené navíc (dle odpracovaných let)
  • další zaměstnanecké výhody (13. plat, možnost pronájmu vybraných automobilů)
  • místo výkonu práce: Mošnov

V případě zájmu zašlete Váš životopis v českém a anglickém jazyce.